Procmail - pozor na bastleni

Martin Chocholous chocholous na astarta.sk
Pondělí Říjen 14 11:05:01 CEST 2002

je mi to uplne jasne, malo to byt iba nasmerovanie.

ale je to predsa krok dalej ako ked som to preposielal cele cez
.forward. A hlavne nerad by som zabiehal do niecoho zlozitejsieho.
Ked budem mat cas, este sa na to juknem a snad to este vylepsim
podla tvojich smerovani. Apropos, u nas na Euroteli, ked si poslel