Qmail IP pro RELAY

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 15 08:33:17 CEST 2002

douda.marek na kmkh.cpost.cz writes:

> Ahoj Lidi,
>   prominte, ze Vas otravuji s takovou banalitou, ale chtel bych presvedcit
> sendmail, aby mi odesilal postu pomoci smtp i z jine IP, nez z nasi site. .
> Nejsem plne zbehli v konfiguraci qmailu a z dokumentace a manualu jsem
> trochu zmaten.
>
>   Muzete mi prosim napsat postup, do ktereho souboru mam pridat IP pro
> RELAY, pripadne co jeste je za potrebi.
>   U sendmailu jsem to mel v /etc/mail/access a qmail mam nainstalovan
> kratce.

jak poustite qmail-smtpd?  pokud pres tcpserver tak musite mit neco jako

tcpserver -x <soubor> 0 25 qmail-smtpd

no a ten <soubor> je neco jako <blah>.cdb a nekde k tomu musi byt soubor
<blah> do toho doplnite neco jako:

10.20.30.40:allow,RELAYCLIENT=""

a spustite tcprules blah.cdb blah.tmp < blah

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6