mail schranky bez shellu

Stepan Cirkl cirkl na ccu.cz
Úterý Říjen 15 18:45:14 CEST 2002

iko wrote:
> tak to mam aj ja, ale potrebujem aj toto v tom:
>
> dajme tomu, ze mam uzivatela jano mrkvicka (dufam, ze sa jano neurazi).
> username ma mrkvickajano. mam na neho spraveny mailovy alias jano.mrkvicka.
> a ja potrebujem, aby nebolo mozne z vonku poslat mail na mrkvickajano, ale
> aby to slo len na jano.mrkvicka. jednoducho povedane, chcem aby z vonku bolo
> mozne poslat mail len na alias, nie na usera

DD

podivejte se na Virtualni domeny. Kdyz nenechate mydastination na tu
domenu, tak se Vam nebudou zasilat maily primo na uzivatele na danem
systemu. Pokud tuto domenu uvedete v /etc/postfix/virtual, tak tam
uvedete mapovani emailu na konkterni uzivatele.

Takhle se to dela v postfixu. Sendmail take toto umi, ale jak, to Vam
nereknu.

Stepan Cirkl