autorizacni modul pro courier-imap

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Říjen 18 12:44:21 CEST 2002

"Vladimir Smelhaus" <smelhaus na bpt.cz> writes:

> Podívejte se na
>
> http://untroubled.org/mailfront/

To je sice hezky, ale spis bych potreboval nekoho, kdo primo programoval
nejaky modul, jestli by si nevsiml nejaky boty, kterou jsem udelal, protoze
jednoduche testovani normalne funguje, ale pri zarazeni do program-chainu:

#!/bin/sh
export IMAP_CAPABILITY="IMAP4rev1 CHILDREN NAMESPACE THREAD=ORDEREDSUBJECT THREAD=REFERENCES SORT"
cd /root/bin
exec envdir ./env tcpserver -R -c 100 `ifip eth0` 777 \
	/usr/lib/courier/courier/imaplogin \
	/usr/lib/courier/authlib/authqmailv \
	/usr/bin/imapd Maildir

bud zahuci imapd nebo uz primo authqmailv.  Nejsem zatim schopny to rozumne
zdetekovat, protoze imaplogin nedela zadny debug a cachruje se tam s file
descriptorama :(

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6