VYRESENO [doruceni do *.firma.cz - malinky problem]

Petr Rehor petr.rehor na i.cz
Čtvrtek Říjen 24 08:55:44 CEST 2002

> odpovim si sam, vyresil jsem to pres dns hvezdickovym
> CNAME... Fuj.

Fuj.

> Ale asi to je jedine reseni.

Na externim mailserveru si do sendmail.mc pridejte:

LOCAL_RULE_0
R$*<@$*.firma.cz.>$*	$#relay $@ server.firma.cz. $: $1 < @ firma.cz
> $3

a maily pro vsechny subdomeny pod firma.cz, ktere se
nepodarilo dorucit na nejaky jiny mailserver pomoci
mailertable budou doruceny na server.firma.cz a v obalce
bude uveden prijemce s domenou firma.cz, takze na internim
mailserveru v /etc/local-host-names musi byt byt pouze
zaznam: firma.cz

Nesmite zapomenout dat mezi levou a pravou cast pravidla
tabelator!

POZOR: pisu to po pameti, takze se neda vyloucit, ze v tom
pravidle je drobna chybka :-(

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz