dorucovanie mailov pre 'offline' domenu

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Říjen 29 12:03:05 CET 2002

Petr Rehor <petr.rehor na i.cz> writes:

> A) pokud ma offline mailserver pri pripojeni statickou IP adresu,
> tak je mozne nasatvit pro vasi domenu jako sekundarni mailserver
> (pomoci MX zaznamu) mailserver u providera a pri pripojeni tomuto
> mailserveru poslat pres SMTP protokol prikaz:
>
> 	ETRN domena.cz

AA) pouzit djbware serialmail (http://cr.yp.to/serialmail.html), na strane
    providera se zpravy sypou do jednoho maildiru a po pripojeni na urcity
    port (treba 25) z urceneho IPcka se nasypou zpravy do vzdaleneho smtp
    serveru.  Nepotrebujete ETRN, ale zato na vzdalene strane (provider)
    potrebujete qmail.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6