Z coho postavit MAILSERVER ?

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Středa Září 4 10:04:29 CEST 2002

Zdravim

Potrebujem pre stredne velku firmu (cca. 400-500 zamestnancov) postavit
mail server. Malo by to byt konkurencne EXCHANGE, tzn. malo by to umoznovat
tieto veci:

- webmail
- quota na mailbox
- zdielane zlozky (viditelne u klienta aj vo webmaile, tzn. ked nieco poslem
cez webmail,
aby som to videl v odoslanej poste u klienta)
- user friendly administracia - cez web, resp. v grafickom prostredi
(aby zvladal bezne operacie robit aj obycajny admin)
- na userlist sa mi javi ako najlepsia SQL databaza s prepojenim na WWW
(zoznam mailov
na intranete a pod.)
- logovanie prichadzajucej a odchadzajucej posty
- nastavovanie automatickej odpovede (dovolenka, PN), forward, aliasy a pod.
- spolupraca s SMS branou (sms notifikacia o emaile)
- pripadna podpora WAP
- antivirova kontrola odchadzajucej aj prichadzajucej posty
- filtrovanie sprav - maximalna velkost, pripony

atd atd (mozno ma aj nejake zakladne veci nenapadli)

Da sa vobec nieco taketo spiskat za 0 korun na linuxe ?
Ak ano, viete mi poradit soft, pripadne softy, ktore by to zvladali ?

Dakujem

Maros