Mail z internetu pres domenu dal do internetu

Michal Hudák hudak na mail.cz
Čtvrtek Září 5 15:34:40 CEST 2002

> Zacal bych nekde u IP povolenych pro RELAY?
> Jakou IP mate kdyz se pripojujete mimo Vasi sit
> a pokousite se odeslat zpravu?
> Je obsazena i tady:  "/etc/mail/access" s RELAY.

No tady prave ta moje externi adresa neni (a ani bych to takhle nechtel
resit). Rad bych mel moznost pripojit se z jakekoli IP adresi (tedy pokud to
neni nejaka hloupost ve spojeni se zabezpecenim a spamem). Nas takovych s
ruznou IP adresou asi bude vic. Moje predstava je takova, ze kdo zna zvenci
uzivatelsky ucet a heslo, mohl by mailovat.

			Michal

Pozn.: v /etc/mail/access mam zatim prave jenom:
localhost.localdomain	RELAY
localhost			RELAY
127.0.0.1			RELAY
192.168.0			RELAY