SMTP

Filip Matoušek f.matousek na phoenix.cz
Čtvrtek Září 12 13:14:24 CEST 2002

V souboru /etc/mail/access ma prave zadanou IP adresu spravne.

-----Original Message-----
From: yce [mailto:yce na seznam.cz]
Sent: Thursday, September 12, 2002 12:57 PM
To: sendmail na linux.cz
Subject: Re: SMTP

Zkuste se podivat do "/etc/mail/access",
kde by mel byt zaznam:
IPklientasoutlookem    RELAY
nebo pro privatni sit treba:
192.168  RELAY
Nezapomente pak spustit make na access.db!
Pripadne u novejsich sendmailu je to v
"/etc/mail/relay-domains" myslim.
Nebo mne tu nekdo opravi abych neplacal hovadiny :o)

Petr