[RFD] base64 v smtp auth plain

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Září 13 15:49:35 CEST 2002

Narazil jsem na zajimavy problem a nejsem si jisty tim, kde je chyba.

Uzivatel ma dlouhe username nebo heslo a pri AUTH PLAIN je base64 tak
dlouhy, ze klient (smtplib python2.2) pri pouziti std knihoven vlozi do
base64 stringu znak '\n', coz server neumi zpracovat.

base64 je myslim definovano tak, ze muze obsahovat konce radku, nicmene
smtp komunikace by tyto znaky obsahovat nemela, opravte me jestli se pletu.

Momentalne jsem to vyresil tak, ze znak \n kteremu nepredchazi znak \r
zahodim a jako konce radku akceptuju pouze \r\n, ale tohle reseni se mi
nelibi.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6