VYRESENO: Qmail- problem s vytorenim tcp.smtp.cdb

Jiří Šváb jirisvab na seznam.cz
Pátek Září 20 18:20:38 CEST 2002

> Prosim naucte se quotovat poradne emaily, aby bylo
> poznat, co je odpoved,
> takhle skoro ani nemam chut vam odpovidat.
>
> Pri spusteni vchkpw a po uspesnem zalogovani by se mel >
automaticky vytvaret
> soubor tcp.smtp.cdb, kde je umisten, to si urcujete
> pri ./configure pred
> kompilaci.  Hlavni je aby ten proces mel prava zapisu do
> adresare ve kterem
> tcp.smtp.cdb sidli.
>
> Dale je dobre poustet pravidelne program clearopensmtp, >
ktery vyhazuje ze
> souboru open-smtp starsi IPcka (cti delsi dobu se na ne
> nikdo nepripojil).
>
> Jinak bych vam ale radeji doporucil pouzit SMTP AUTH
> patch (posledni verze
> 0.31), vsichni soucasni pouzivani emailovi klienti (krome
> pitome WinProxy)
> to zvladaj docela dobre a vykaslat se na pop3be4smtp
> uplne, jsou s tim
> jenom problemy...
>
> S pozdravem,
> Ondrej Sury.

Jeste jednou diky. S quotovanim se polepsim.
Nicmene, problem se mi povedlo vyresit. Zjistil jsem, ze mam
soubor tcp.smtp.cdb hned dvakrat. A to byl cely problem. Pri
startu se totiz tcpserver misto na etc/tcp.smtp.cdb-
updatovany vpopmailem, odkazoval na
/var/spool/vpopmail/etc/tcp.smtp.cdb, ktery jsem zacal
nesmyslne trapit :-)

Jeste jednou diky za osvetleni meho, dnes zatemeleho mozku.
s pozdravem Jirka