ako si nastavit odosielatela

Peter Chodelka peter.chodelka na stonline.sk
Pátek Září 20 21:29:18 CEST 2002

Zdravim,

chcel by som sa spytat ako sa da v sendmaili nastavit odosielatel, lebo aspon
podla spravy, co mi sendmail vrati to vyzera tak, ze sendmail neprepise moju
odosielacu adresu a necha povodnu localhost.localdomain.

 ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
user na firma.sk
    (reason: 501 5.1.8 <peto na localhost.localdomain>... Domain of sender
address peto na localhost.localdomain does not exist)

... while talking to ns.konzultacie.sk.:

<<< 501 5.1.8 <peto na localhost.localdomain>... Domain of sender address
peto na localhost.localdomain does not exist
501 5.6.0 Data format error