ako si nastavit odosielatela

ArtComp - Petr Lorenc petr.lorenc na artcomp.cz
Středa Září 25 21:02:08 CEST 2002

Podle popisu bych řekl, že jsem řešil stejný problém tímto postupem:

1. zkopíroval jsem si soubor /etc/mail/sendmail.mc do souboru
/etc/mail/domena.mc
2. doplnil jsem do nového souboru řádky
	MASQUERADE_AS(`domena.cz')dnl
	FEATURE(`allmasquerade')dnl
	FEATURE(`masquerade_envelope')dnl
3. zazálohoval jsem si /etc/sendmail.cf
4. vygeneroval jsem nový
	m4 /etc/mail/domena.mc > /etc/sendmail.cf
4. zastavil jsem sendmail (pro jistotu několikrát, dokud nevypsal, že
zastavení selhalo) a znovu jsem ho spustil

Petr Lorenc