mozna chyba v /usr/sbin/sendmail ???

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Čtvrtek Září 26 12:02:55 CEST 2002

26. 9. 2002 napsal(a) Lubos Kaspar na téma ,Re: mozna chyba v...:

LK> Jak jiz psal p. Ohnesorg dale, problemem byvaji obvykle vselijake
LK> bastly (at uz servery nebo klienty), kdy se jejich autori neobtezuji
LK> precist si prislusne standardy. Taky jsem mel jeden takovy pripad.

Nebo obcas manualove stranky. Vizte ,,man sendmail``:

[...]

     -i          Ignore dots alone on lines by themselves in incoming mes­
                 sages.  This should be set if you are reading data from a
                 file.

[...]

Jestli postfix v kompatibilnim modu zachovava tuto uz velmi starou
vlastnost, tak je logicke, ze take ocekava -i (nevim, znam sendmail).
V kazdem pripade jsou ale parametry programu zakladni soucasti API a kdo
vola /usr/sbin/sendmail a nevi, co ten vlastne v implicitnim nastaveni
dela ............. (by ho nemel volat).

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický <solnicky na vegacom.cz>, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,