Prechod z qmailu na postfix

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pátek Září 27 10:52:03 CEST 2002

Petr Kučera <pkucera na mh.vri.cz> writes:

> Nijak zvlast, akorat mi jde o aliasy.

Myslite /var/qmail/alias/ ?  Takze zadny virtualni domeny ani nic takoveho?
Pak je to otazka napsani/nalezeni skriptu, ktery vam prechroupe
/var/qmail/alias/ a /var/qmail/users/ do postfix formatu.

> Ne ze bych nejak vyrazne touzil po postfixu (s qmailem jsem zatím
> spokojeny), ale chtel jsem nainstalovat amavis, ale ten je zavisly na
> postfixu. Bohuzel v distribuci jsem nenasel jinou verzi toho amavisu.

Amavis zcela urcite funguje(fungoval) i s qmailem.  Neinstalujte balicek,
ale nainstalujte si jej ze zdrojaku.

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6