vpopmail - dorucenky na mail

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Sobota Září 28 19:11:54 CEST 2002

On Sat, Sep 28, 2002 at 06:24:50PM +0200, Roman wrote:
> Dobry den,
>
> zacal jsem pouzivat kombinaci qmail + vpopmail + courier-imap + qmailadmin +
> vqmail
> ale nejak nevim, jak uzivateli nastavit dorucenku. Potrebuji, aby uzivateli,
> kdyz mu prijde zprava, server preposlal neco jako "Prisel Vam e-mail",
> nemusi tam byt zadne informace o tom mailu, coz je asi vyhoda ;-)

Nevim dost dobre jestli vam rozumim, ale myslim, ze chcete vedet, ze
do souboru .qmail v adresari uzivatele lze pridat nejen adresu k
preposlani, ale jakykoliv dalsi prikaz (uvadi se znakem '|').

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz