nefunkční mail po upgrade RH7.2 na RH9

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Duben 14 15:12:56 CEST 2003

> Date: Mon, 14 Apr 2003 13:38:46 +0200
> From: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
> To: sendmail <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: nefunkční mail po upgrade RH7.2 na RH9

> Ja myslim ze je to tim ze to ted rozdelili na dve casti. Tusim ze se to
> stalo uz v RH8 . V RH8 jsem to vyresil tim ze v /etc/mail jsem prejmenoval
> submit.cf na submit-hidden.cf a submit.mc na submit-hidden.mc . Pak se
> to zacalo chovat 'postaru' a na odesilani mailu nemusi sendmail bezet..

Take jsem s tim zapolil. :-) Diky za tento postreh, ze onen submit.cf
asi neni potrebny (ja jsem to vyresil tak, ze jsem submit.cf taky
zrusil/prejmenoval, ale jeste jsem udelal "ln -s sendmail.cf submit.cf",
coz tedy neni nutne - sendmail pri primarnim submitu zrejme nejdriv
zkousi submit.cf a kdyz ho nenajde, spokoji se s "klasikou", tj. se
sendmail.cf).

Celkove je tedy nejspis ucelne cist takove ty soubory s obsahem typu
"release notes"... Zde konkretne to take nebude verzi RH, ale pouzitou
verzi sendmailu. Stejne mi to pripada jako dosti podivne "vylepseni", kdyz
je ted jen kvuli primarnimu submitu vyzadovano, aby bezel SMTP-server pro
localhost, i kdyz jinak ho treba vubec nikdo a nic nepotrebuje. Ale mozna
je to v nejakem tom bezpecnostnim zajmu (aby nebezelo vsechno pod rootem)
a treba nam to nekdo vysvetli.
--
Lubos Kaspar