Pozdržení zpráv na základě velikosti

Pondělí Duben 14 15:45:54 CEST 2003

On Fri, Apr 11, 2003 at 05:02:51PM +0200, Slavek Banko wrote:

> Používám MTA Sendmail (8.12.9) a chtěl bych na serveru s vytáčenou linkou
> realizovat pozdržení zpráv na základě velikosti - prostě aby od klientů
> přijal všechny zprávy, ale zprávy větší než nějaký limit byly dál
> odesílány až v levnějším tarifu.
>
> Napadlo mně udělat skript, který by mimo poštovní server pravidelně
> probíral frontu čekajících zpráv, velké odkládal do jiné složky a z této
> je vrátil zpět až nastane levnější tarif. Ale takové řešení se mi nelíbí.
>
> Jako druhé řešení mně napadlo použít rozhraní 'milter' a u velkých zpráv
> [...]

V podstate chcete vyresit to, co se drive bezne pouzivalo pri preprave
posty pomoci UUCP. Pomoci mailertable se posta nasmerovala do UUCP
fronty a pak tusim pomoci uucico se to kopirovalo do druhe UUCP fronty
na vzdalenem pocitaci. Odtud se to zase vynorilo do sendmailu a dal to
mohlo pokracovat normalne (tj. tak jak to "normalne" zname dnes).

Pokud mate pod kontrolou oba dva konce te pomale linky, vydal bych se
asi timto smerem (nebo pokud alespon chce admin druheho konce
spolupracovat).

I kdyz ted si uvedomuju, ze v sendmailu je expensive flag, ktery zpusobi
ulozeni do fronty. Takze mozna by bylo lepsi se vydat tudy :) Pouzivalo
se to na ukladani mailu do fronty (pro ty, ktere mirily "mimo", lokalni
se dorucily ihned).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz