Sanitizer a procmailrc

Erik Jahn erik.jahn na pvk.cz
Čtvrtek Duben 24 10:56:44 CEST 2003

Dobry den, rozjel jsem procmail Sanitizer a vsechno pekne funguje. Dle
logiky procmailu (opravte me, jestli se mylim), jsem zkousel podstrcit
do home adresare .procmailrc, aby se nacetlo DRIVE nez /etc/procmailrc, kde
jsem naivne zmenil promennou MANGLE_EXTENSIONS na mensi mnozinu pripon, ale
system nereagoval. Pokusem jsem zjistil, ze .procmailrc v home cte, ale
prebije ho. Dokonce jsem zkousel do /etc/procmailrc dat pod
MANGLE_EXTENSIONS INCLUDERC=$HOME/.procmailrc, coz opet vzal sice v potaz,
ale hodnota promenne se nezmenila. Da se to nejak obejit, aby mel uzivatel
moznost vlastniho nastaveni sanitizeru ?

Dekuji,

Erik Jahn