rbl

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Duben 25 10:34:19 CEST 2003

On Fri, Apr 25, 2003 at 10:30:44AM +0200, Petr Rehor wrote:

> Pomerne dobre, ale zajimave to bylo az kdyz jsme zacali
> pouzivat SpamAssasin.

takisto pouzivam, ale spravy iba znackujem - pouzivatel si ich uz musi
potriedit

> Po testovani kdeceho nakonec pouzivame bl.spamcop.net,
> relays.osirusoft.com a relays.ordb.org.

relays.osirusoft.com mi isty cas robil problemy

pytal som sa preto, lebo tento tyzden sa mi uz stalo, ze raz som mal cca
1700 a raz 600 "spamoidnych" post, ktore cakali vo fronte na dorucenie
odosielatelovi, pretoze prijemca nebol najdeny - nakoniec som ich z
fronty vymazal ... kvoli tomu vlastne potrebujem nejaky "overeny" zoznam
rbl serverov, aby som skor zachytil podozrive maily

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE