Sanitizer a ceske prilohy

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Pátek Duben 25 15:46:29 CEST 2003

On Fri, 25 Apr 2003, Erik Jahn wrote:

> Dobry den, resil jste nekdo problem pri spatnem urezavani (nebo spise
> neurezavani) priloh c ceskou diakritikou ?
>
> Priklad:
> 1234.reg mi urizne, ale ěščř.reg necha

Tipnem si ze ide vseobecne o problem ked je nazov suboru zakodovany, napr.
do quoted-printable. Teda aj nazov 1234.reg _mozete_ napisat sposobom, ze
sanitizer nevidi ze tam je to .reg a tak to pusti. (Nazov s diakritikou sa
zakodovat musi vzdy.) Nas perlovy skript change-attachement-ext ma ten
isty problem, ale zatial ziaden cerv to nevyuzival, a casu je malo, takze
hmm :( ..

--
jozef  :-)