Spousteni programu (skriptu) mailem

Karel Kral co-as na quick.cz
Sobota Srpen 2 07:33:55 CEST 2003

Dobry den,

washek napsal(a):

> chtel bych si na svem serveru vyresit spousteni skriptu (programu)
> prichozim mailem. Pouzivam postfix s mysql autorizaci, proto bylo by
> fajn toto vyresit take nejak pomoci mysql [v tabulce by byl nazev
> spousteneho programu pro urcity email], ale bude asi postacovat i
> nejake jine reseni (tu mysql bych chtel hlavne kvuli snadnejsi
> sprave).

Hmm - toto neni pomoci mysql, ale pousteni skriptu to zabezpecuje. Ve
skriptu hlidam heslo v subjektu - jsem paranoidni ;-)

A) Bud do /etc/procmailrc jsem dal toto:
#
LOGFILE=/var/log/procmail.log
VERBOSE=YES
#
#

:0
* ^To:.*fake_user na mojedomena.cz
| /usr/local/bin/rozeber.sh

B) Pokud nepouzivate pro lokalni doruceni procmail (sendmail to ma
default - postfix nevim) tak se to da resit primo spoustenim z .forward
z domaciho adresare fake_usera
"|/usr/local/bin/rozeber.sh"

S pozdravem
Karel Kral