archiv konferencie

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:36:26 CEST 2003

> From: "Frank Tomes" <tomes na kpf.zcu.cz>
> Subject: Re: archiv konferencie
> Date: Thu, 07 Aug 2003 08:33:03 +0200
> To: sendmail na linux.cz

> Tuhle adresu jsem mnohokrát zkoušel, dokonce i vyhledá klíčová slova, při
> pokusu o kliknutí na příslušný příspěvek se objeví pouze hlášení
>
> The document you have requested is not available on the server.
> The reason given by server is:
>
> No such message

Veškerými závadami by se měl zabývat asi nejspíš správce konference,
takže by to chtělo sdělit na adresu <sendmail-owner na linux.cz>; zde
s tím účastníci asi nemohou nic dělat...

> Nicméně vyhledávání přes google groups funguje dobře.

V google se asi hledá přes nějaké news-podpory. Pokud má konference
vlastní archiv na webu, asi by to mělo fungovat.
--
Luboš Kašpar