Kopie emailů a SMTP

Tomáš Srb srbt na dtnet.cz
Pátek Srpen 8 13:48:10 CEST 2003

Pročetl jsem si důkladně předchozí příspěvky na toto téma v archivu - hned
na začátku bylo psáno že to jde a snad i že je to snadné. Dál už jenom
probíhala diskuse o morální únosnosti ukládání kopii emailů. Domnívám se, že
tato diskuse postrádá smysl, jsou li dopisy ukládány do adresářů dostupných
pouze administrátorovi a odesilateli dopisů a slouží pouze k obnovení omylem
či poruchou smazaných či znehodnocených kopií ukládaných přímo odesilatelem
v jeho poštovním klientu.

Proto prosím o odpověď na následující otázku:
Je možno zařídit, pokud možno jednoduše, (mám na to asi ještě dvě hodiny),
aby se na poštovním serveru se sendmailem ukládaly komprimované kopie
odchozích emailů roztříděné do adresářů podle odesilatele?

Děkuji za každou odpověď, která mne posune byť jen o minutu blíž k cíli,
    Tomáš Srb