RE: Kopie emailů a SMTP

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 8 14:44:31 CEST 2003

Mno, na sendmailu nemam tuseni. Na postfixu by slo aspon veskerou pruchozi
postu soupnout do jednoho uctu. Napada me pouziti maildir a kopirovat treba
kazdou hodinu nove maily do nejake backup slozky. Pripadne .forward, ale to
by zase chtelo duplicitni uzivatele.
Tak jsem vam asi moc nepomohl, ale treba to inspiruje nekoho zkusenejsiho k
rade.

TNX