zpoved hrisnika

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Srpen 13 05:39:17 CEST 2003

> Myslim, ze to pouziva IOL. Pokud chce nekdo pres jejich SMTP neco poslat,
> musi se prihlasit, to jest musi byt zakaznik. Teoreticky by to pak melo
> umoznit dohledani SPAMERA a jeho odstrihnuti. Jak to funguje v praxi, to
> nevim.

SMTP authorizace nemuze zastavit prival spamu. SMTP server authentifikaci
vyzaduje jen od urcite male skupiny pocitacu (nemuze nutit ostatni SMTP
servery aby ji pouzivaly).  Pokud bude klient IOL chtet posilat spam vzdycky
muze svou spamovaci aplikaci SMTP auth naucit, nebo ta aplikace bude
komunikovat vzdy jen s cilovymi mailservery (MX pro danou domenu). Pokud se
nepletu vetsina viru a ad-ware spamovacu se tak jiz chova.

D. Toman