postfix a problemy s header_checks

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 22 09:21:46 CEST 2003

Pokud bych si mohl dovolit doporucit, tak postfix rpm pro Redhat 8 jsou k
nalezeni zde:
http://tis.foobar.fi/software/?postfix

Maji podporu:
Defaults sasl2 ipv6
Optional debug cdb ldap mysql pgsql sasl1

Jsou k dispozici i src.rpm, takze zalezi ciste na vas, jaky bude vysledny
balik.

PCRE podpora je samozrejmosti. Potrebujete podle me jeste balik s podporou
PCRE pro RH, ale ten je urcite nekde na distribucnim CD. A skoro bych rekl,
ze se bude i automaticky instalovat.

Na tech strankach najdete:

    *  Postfix postfix-2.0.13-4foo.src.rpm
    * Postfix postfix-2.0.13-5foo.src.rpm
    * Postfix postfix-2.0.14-1foo.src.rpm
    * postfix mrtg mailstats pfixmrtg-1.1.1-t2.src.rpm
    * pflogsumm.pl pflogsumm-1.0.7-1foo.src.rpm

Pouzival jsem na RH8, nyni k plne spokojenosti na RH9.

Netvrdim, ze je to lek na vase problemy, ale za pokus snad nic nedate a
mohlo by to pomoci.

TNX