exim a frozen posta pro neexistujiciho uzivatele

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Srpen 22 17:17:19 CEST 2003

Ahoj,

mam drobny problem: Nekdo zneuziva domenu treba domena.cz a posila
spamy s touto adresou a neexistujicim uzivatelem
(neexistujici na domena.cz) na jineho neexistujiciho uzivatele v cizi
domene. Cizi domena samozrejme dopis bouncne ke mne a protoze ten mail
ma spatneho adresata, tak se take nedoruci. Protoze je ovsem od
mailer-daemona, tak ma zprava obalkovou adresu <> a tedy nebude
vracena. Tim padem mi visi ve fronte a nevim jak rict, aby takove
maily rovnou mazal.

Mam sice nastaveny frozen_timeout na 5 dni, jenomze mezitim se tam
muze naskladat takove mnozstvi mailu, ze tomu stroji dojde diskovy
prostor.

Jak z toho ven?

Brno, Czech Republic