Problem s odeslanim posty

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Srpen 26 11:27:05 CEST 2003

On Tue, Aug 26, 2003 at 11:21:37AM +0200, Petr lascak wrote:
> Zdravim konferenci,
> stal se mi vcera zajimavy problem. Poslal jsem postu na adresu,
> ktera jeste prevcirem fungovala, ale vcera me uz server odmitl
> s touto hlaskou. Tak se ptam, jestli to neodporuje RFC? dle meho
> muzu prece poslat mail pro uzivatele v domene bez autorizace?

mozete, ale myslim, ze ziadne RFC neprikazuje prijat postu od kazdeho,
takze cielovy server moze vasu postu odmietnut z akehokolvek dovodu

> <sales na inhandelectronics.com>: host mail.inhandelectronics.com[66.165.132.28]
>     said: 503 This mail server requires authentication. Please check your mail
>     client settings. (in reply to RCPT TO command)

v skutocnosti to bude asi tak, ze dany spravca si este nevsimol, ze mu
zvonku nechodi posta - asi to chcel nastavit len pre svojich klientov,
aby mu nikto neautorizovany cez jeho server neodosielal postu

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE