problem s velkou prilohou

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Středa Srpen 27 10:39:20 CEST 2003

On Wed, 27 Aug 2003, Kovar Jan wrote:

> Strilim od boku, ale me neco podobneho delal u uzivatele s mailboxem, ktery
> pristupovat ke schrance pomoci imap. Na tom serveru, kam se to posilalo jsem
> nasel v logu, ze doslo ke ztrate zamku nad souborem, a transfer dat byl

Ja jsem na tom cilovem serveru prave nasel jen to lost DATA, pricemz si
myslim, ze prece jeho outlook navazuje spojeni primo na smtp.mujserver.cz
a nikdo jiny by se tam nemel plest. Je to spravny predpoklad?

Outlook ma jako SMTP server nastaveny smtp.mujserver.cz, je ve vnitrni
podnikove siti. Fyzicky jde pres nejke gate te podnikove site a do
internetu.

--
Ondrej Koala Vacha