Nefunkcni Osirusoft blacklist

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Srpen 28 15:36:56 CEST 2003

> vcera prestal fungovat relays.osirusoft.com, takze mi vsechny
> maily sendmail odmital.
>
> Jsem ted of--line, takze mam omezenou moznost patrani - proto
> se ptam - ma nekdo napad, jak vyresit tento problem tak, aby
> vypadek jednoho blacklistu nemel fatalni nasledky? (pouzivam 4)

To je ale zvlastni, protoze pokud mam dobre informace, tak osirusoft
nefunguje uz hodne dlouho. Aspon ja mam v lozich postfixu informace, ze
spojeni se nepovedlo. Apropos, vcera o tom byla diskuse na listu
postfix-users a psali tam, ze sice osirusoft jede, ale z nejakeho duvodu je
pro nej vsechno "listed", takze maily nechodi. Prislo tam toho moc, vsechno
jsem necetl, tak mozna by pomohl archive nekde na webu.

TNX