Re: Jak funguje mailová konference? sendmail + mysql

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Prosinec 1 15:38:21 CET 2003

> From: "Yce" <yce na seznam.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Jak_funguje_mailov=E1_konference=3F_sendmail_+_mysql?=
> Date: Mon, 1 Dec 2003 15:16:38 +0100
>
> MySQL nejak detailne neznam. Takhle Oracle kdyby byl...

Se jeho proprietarnimi "vymozenostmi"? To snad radsi ne, resp. je to tak
podobne jako misto shellu treba nasadit MS-visual-basic... Ostatne Oracle
je takovy databazovy Microsoft.

Co by na tom melo byt neelegantniho a/nebo nejednoducheho? Jelikoz vstupni
i vystupni zprava je stejne vzdy textova zalezitost, tak snad leda misto
shell-skriptu na to pustit kompilovany program s pouzitim nejake knihovny
s DB-funkcemi (mozna by byl trochu rychlejsi, ale asi o dost pracnejsi),
ale jinak nevim. Krome toho by to asi slo udelat jednim sql-skriptem, ktery
by nejdriv zpravu do DB nahral a pak by vypsal adresy subskribentu.
--
Lubos Kaspar