postfix - dial up

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Prosinec 2 15:56:00 CET 2003

On Tue, 2 Dec 2003, Pavel Kraus wrote:

> Mam podobny problem, a nevim, jestli mi SASL pomuze. Muze mi nekdo rict,
> nebo me nasmerovat na zdroje, jestli se k tomu pak bude umet prihlasit
> uzivatel s outlookem? (Jasne, mohl bych to vyzkouset, jenomze nejsem v
> situaci, kdy bych si mohl moc dovolit experimentovat).

Nevim nezkousel jsem to, ale urcite bude zajimave si precist
README-Postifx-SASL-RedHat.txt co je v baliku postfix. O Outloku
se tam pise v tom smyslu ze verze 5 umi jen PLAIN authentication,
takze nic moc, snad jen kdyby se dal premluvit i na TLS - napred by
se zaplo TLS sifrovani a pak by se teprve autentikoval pres SASL
aby pro nej postfix udelal relay.