dva content filtry na postfixu

discuss na email.cz discuss na email.cz
Úterý Prosinec 2 19:29:14 CET 2003

Zravim vsechny,

chtel bych se zeptat nemate prosim nekdo zkusenosti se dvema content filtry na Postfixu?
Rozjel jsem na relay MTA Postfix amavis+spamassassin - jede jako content filtr - mel
bych mu nastavit porty localhost:10024 smtp-amavis a localhost:10025 smtpd.

Ale problem je v tom, ze uz mam na localhost:10025 spawn a smtpd mam na localhost:10026.
Je tam uz jeden filtr - antivirus.

Takhle mi vypadaji main.cf

## This line added for Amavis+Spamassassin
content_filter = smtp-amavis:[127.0.0.1]:10024
#
## This line added for AV
content_filter = lmtp:localhost:10025
##

a master.cf:

## This line added for AV
localhost:10025     inet  n      n      n      -      10        spawn
    user=filter   argv=/location/of/my/AV
localhost:10026     inet  n      -      y      -      10        smtpd
    -o content_filter= -o myhostname=mymachine.mydomain.cz
##
## A tenhle filtr bych tam potreboval pridat
#
#smtp-amavis     unix    -       -       y       -       2       smtp
#    -o smtp_data_done_timeout=1200
#    -o disable_dns_lookups=yes
#
#127.0.0.1:10025 inet    n       -       y       -       -       smtpd
#    -o content_filter=
#    -o local_recipient_maps=
#    -o relay_recipient_maps=
#    -o smtpd_restriction_classes=
#    -o smtpd_client_restrictions=
#    -o smtpd_helo_restrictions=
#    -o smtpd_sender_restrictions=
#    -o smtpd_recipient_restrictions=permit_mynetworks,reject
#   -o mynetworks=127.0.0.0/8

Nevite prosim nekdo jak na to?
Nasel jsem sice pokec o content filtrech primo v Postfixove instalacce, ale
neni tam zminka o vice filtrech zaroven.

Diky DarkAn

Aktuálně: Právě probíhá soutěž o kombinovanou chladničku Candy v hodnotě 10.990,- Navštivte Obchodní dům.cz http://www.email.cz/obchodnidum