postfix: Host found but no data record of requested type

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Prosinec 2 19:41:42 CET 2003

   From: Ondrej Koala Vacha <koala na vju.cz>
   Date: Tue, 2 Dec 2003 17:33:46 +0100 (CET)

   > posilam, ale jak jsem psal, neni to primarne problem postfixu, neb
   > toto zacal delat beze zmeny sve konfigurace po zmene providera a DNS
   > serveru.

To je zajímavé ;-)

Několik nápadů: ptá se postfix vůbec na MX? Zkus tcpdump, jestli tam ten
dotaz bude. Nebo můžeš použít lokální nameserver jako cache a zapnout
logování dotazů.

Co se stane, když použiješ staré nameservery? Když úplně vypneš firwall, je
to to stejné?
--
Pavel Janík

panic("Unable to find empty mailbox for aha1542.\n");
                  -- 2.2.16 drivers/scsi/aha1542.c