dualni sendmail a uzivatele

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Sobota Prosinec 6 22:46:13 CET 2003

Zdravim,

provozuji na mail-serveru amavisd+spamassassin+dualni sendmail.

Jenomze ten prvni (rx) sendmail nepredava postu lokalnimu MDA, ale
pres smtp amavisu. Proto nezna lokalni uzivatele a tak prijima i
neexistujici adresy. Ten druhy sendmail (tx) uz predava procmailu,
takze o uzivatelech vi, ale to uz ten mail projde amavisem+SA a zustane
viset ve fronte. To by mi ani tak nevadilo, jako spise to, ze napr. v
pripade
preklepu v adrese nedostane odesilatel zpet chybu "user unknown".

Taky mi to vadi v pripade spamu, ze to akceptuje vsechny adresy,
i prave kvuli spamum zrusene a zbytecne mi to zatezuje masinu.

je nejake reseni, jak tohle resit ?

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz         http://linux.mikroservis.cz