domena & mail subsystem - usr na domena.cz vs. usr na mx1.domena.cz

oldfrog.sendmail na volny.cz oldfrog.sendmail na volny.cz
Neděle Prosinec 14 13:59:19 CET 2003

Slavek Banko wrote:

>Při odesílání z terminálu stroj připojí ke jménu uživatele jméno stroje.
>Řešením by mělo být nastavit překlad adres:
>
>  MASQUERADE_DOMAIN(`mx1.domena.cz')dnl
>  MASQUERADE_AS(`domena.cz')dnl
>
>Slávek.

Diky, to bude ocividne ono. Dotaz zni - odkud bere stroj informaci
o svem jmenu? Jmeno mx1 neni totiz 'hostname', nybrz odpovida
A zaznamu na prislusnou IP. Ta je v tomto pripade zrejme rozhodujici?

Podobnou odpoved jsem dostal v linux na linux.cz

	MASQUERADE_AS(`domena.cz')dnl
	FEATURE(masquerade_envelope)dnl
	FEATURE(masquerade_entire_domain)dnl
	EXPOSED_USER(`')dnl

V pripade tohoto druheho reseni neni treba zadavat, co se ma
maskaradovat (mx1.domena.cz)? Jak pak postupovat, kdyz mam
na jednom stroji dve domeny?

Diky za strucne nasmerovani,
OldFrog.

Ondrej Nemecek