virtusertable

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Pondělí Únor 3 15:11:01 CET 2003

> Date: Fri, 31 Jan 2003 19:31:51 +0100 (Central Europe Standard Time)
> From: Petr Simek <psimek na jcu.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: virtusertable

> Asi jo. Je to uz dyl co jsem presel ze sendmailu na postfix ale tak si
> matne vzpominam ze pro odchozi postu bylo FEATURE(`genericstable') .
> Mozna je to ono. A myslim ze by mozna mohla fungovat jeste jedna finta-
> LUSER_RELAY . Na tom pc.domena.cz nastavit aby @domena.cz povazoval za
> lokalni domenu. Pak se pokusi dorucit vsechno lokalne, konta ktera lezi
> [...]

A neni to vsechno zbytecne slozite? Pokud je uzivatel=ux-username, tak to
podle me jde uplne jednoduse resit aliasy (pro prijem) a maskovanim
hostu/subdomeny (odesilani). Maji-li jednotlivi uzivatele ucty jen na
jednom z tech stroju, pak dokonce ani aliasy mozna nejsou treba a jde to
udelat pres DB-makro user (rozhodnuti, ma-li sedorucit lokalne ci ne).
--
Lubos Kaspar