Zahlceni provozu maileru zasilanim posty na neexistujici uziv atele - SPAM

Petr Rehor petr.rehor na i.cz
Pátek Únor 14 16:41:13 CET 2003

> Taky se mi to stalo a opakuje se to asi 1x rocne.
> Zavisi to od toho, jak casto vyleze novy worm pro M$ diry...

Me uz se to stalo trikrat, ale nemohly za to MS diry,
ale spameri. Proste rozeslali tuny spamu a jako odesilatele
uvedli vymyslene mailove adresy z nasi domeny. A nam pak tak
tyden az ctrnact dni chodily hlasenky o neexistujicich ci
pretecenych mailboxech. Sem tam i nejaky nacureny mail od
lidi :-(

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor na i.cz
http://www.i.cz