OT: Fw: Bojkot T-Mobile

Robert Madaj madaj na istrobanka.sk
Čtvrtek Leden 9 16:25:03 CET 2003

Dobry den p. Pavel,

nezelam si aby ste sa zaradili medzi
tych neslusnych ludi, ktori zneuzivaju
odborne mailing listy na tematicky nevhodne
spravy.

Bol by som rad, aby ste dodrziavali
netiketu v internetovej komunikacii,
pretoze zbezne vidim, ze sa chcete dovolavat
spravodlivosti na inom bojovom poli.

Bohuzial ma vsak vasa sprava obtazuje svojou
nevyziadanostou.

Vas mail z Wednesday, January 08, 2003 o 10:22:57 PM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk