Postfix a MySQL

Jiří Syrový ca253156 na tiscali.cz
Sobota Leden 11 20:22:48 CET 2003

Ne nemůže - viz master.cf
# service type  private unpriv  chroot  wakeup  maxproc command + args
#               (yes)   (yes)   (yes)   (never) (50)
virtual   unix  -       n       n       -       -       virtual

>Sluzba rewrite, ale defaultne v chroot-e nebezi.Vid master.cf.
>Nebude predsa problem len v mysql pravach ?

Taky bohužel ne - phpmyadminem se normálně přihlásím a selectnu (prostě
to chodí ...) a navíc je i z toho logu vidět, že problém je v tom, že se
nepřipojí k databázi
Ještě jedna poznámka, kterou jsem nezmínil - MySQL běží pouze "lokálně"
(přes socket soubor) a toto nastavení bych měnil jen velmi nerad.
Nějaké jiné nápady ?