chunking

Vladimír Solnický solnicky na vegacom.cz
Středa Leden 22 11:44:43 CET 2003

21. 1. 2003 napsal(a) feyd na seznam.cz na téma ,chunking`:

> neznate nekdo funkcni (a pokud mozno free) smtp server s podporou
> chunkingu?

Míval to ZMailer (www.zmailer.org). Myslím si, že byl bezplatný, ale
jelikož jsem ho nikdy neuvažoval nasadit, tak jsem licenci nečetl. Mohu se
zeptat, proc? Prijde mi, ze vzledem k (ne)rozsirenosti nema vyznam,, pokdu
clovek nema vetsi vlastni poruchovou sit, kde zrychleni prenosu vyuzije
(nebo musi MTA podporovat i BINARYMIME, pak je to i o uspore prenasenych
bajtu ...)

Na okraj: Sendmail si už pro CHUNKING rezervuje některá označení, ale
implementace pořád nikde :-(((

S pozdravem

V. S.
--
Mgr. Vladimír Solnický, sys. administrace IT,
Vegacom, a. s., Šenovská 434, 182 03 Praha 8-Ďáblice, CZ,