Odmitani posty primo na serveru s QMAILem

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Středa Leden 22 12:37:40 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, [iso-8859-2] Petr Kučera wrote:

> 	prosim Vas, potreboval bych nejak nastavit $SUBJ. Na tomto
> serveru mam nastaveno, aby se defaultne preposilala posta na jiny
> server. Ja bych ale chtel, aby napr. uzivateli uzivatel na domena.cz se
> posta nepreposilala dal (nikam), nebot tento uzivatel vubec neexistuje.
> Da so to tedy nejak zakazat primo na serveru s QMAILem?

zapisat do

/var/qmail/control/badmailto resp.
/var/qmail/control/badrcptto

ale musite mat opatchovany qmail:

badrcptto: http://www.qmail.org/top.html,
           http://patch.be/qmail/badrcptto.html

badmailto: skuste google, ale rychlejsie asi bude prepisat nazov suboru v
           rcptto patchi. (mne sa badmailto patch najst nepodarilo)

balik qmail z debian woody uz ma badmailto patch v sebe.
http://www.topolis.lt/computers/linux/qmail/debian-qmail-patches.txt

--
jozef  :-)