zprava na spatnou adresu pripojuje moji domenu

mardon mar.don na seznam.cz
Středa Červenec 2 12:02:27 CEST 2003

Hello Matus,

Wednesday, July 2, 2003, 10:18:12 AM, you wrote:

MfU> mardon <mar.don na seznam.cz> wrote:
->>  mam problem RH9 sendamil
->>
->>  jestlize poslu zpravu na neexistujici adresu tak mi sendmail na
->>  konec pripoji nazev moji domeny
->>
->>  postau mi pak vraci mailer -daemon
->>
->>  napr. nesmysl na neco.cz - neexistujici adresa
->>  se mi hlasi jako ze nesmysl na neco.cz.mojedomena.cz

MfU> vyzera to ze mojedomena.cz (alebo vasedomena.cz)? ma hviezdickovy MX record,
MfU> co sa prejavuje presne takto.
MfU> ak nie je nutne aby ste ho tam mali, radsej ho vyhodte- stvara to psie kusy
MfU> - aj taketo.

MX zaznam mate na mysli asi v DNS
problem je v tom ze primarni DNS mame u providera
u nas je jen secondary

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz