authentifikace na smart host

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Červenec 11 07:33:14 CEST 2003

Dobry den,

Jiri TECL napsal(a):

> vyuzivame v sendmailu polozku smart host pro nasmerovani odchozi posty z naseho mailoveho serveru.
> Nyni tento smart host vyzaduje authentifikaci.
> Mohl by jste mi nekdo poradit jak to mam zkonfigurovat v sendmail.cf nebo .mc aby muj mailovy server posilal authentifikaci ?

Mel jsem podobny problem pri zapnuti teto vecicky u IOL/Quicka. Bohuzel
ani u jedne z mych distribuci RH nebyl sendmail s timto zkompilovan -
musel jsem ho prekompilovat. Pomoci 'sendmail -d0.1 -bv root | grep
SASL' zjistite jestli je to zkompilovane jak potrebujete (kdyz tam SASL
neni tak dokompilovat). Dale jsem pouzil cyrus-sasl.

Peknej popis je treba tento: http://www.sendmail.org/~ca/email/auth.html

Google mozna na spravna klicova slova vyhodi vice lepsich popisu.

Karel Kral
(PS: kdybyste to chtel na RH6.2 muzu poslat podrobnejsi popis, pripadne
zkompilovane RPM ;-)
---