Postfix - SASL - AUTH

Jaroslav Studenovský studenovsky na unipex.cz
Pondělí Červenec 14 15:10:27 CEST 2003

Diky za info,
mohl by jste mi trochu objasnit pojmy a dojmy:

Muzete mi napsat v jake kombinaci Vam to funguje?
Jedna se mi o obsah /usr/lib/sasl/smtpd.conf, co ma tam byt,
pokud chci jmeno a heslo overovat na shadow nebo obecne na ucty v Linuxu?

Da se nekdy zjisti s jakymi volbami byl kompilovan cyrus-sasl z .rpm?

S pozdravem
J. Studenovsky

-----Original Message-----
From: Jan Liska [mailto:lisak na infonet.cz]
Sent: Monday, July 14, 2003 12:57 PM
To: 'sendmail na linux.cz'
Subject: Re: Postfix - SASL - AUTH

On Mon, 14 Jul 2003, Jaroslav Studenovský wrote:

> Dobry den,
> pokousim se rozbehnout Postfix + SASL s AUTH pri posilani posty (smtpd)
mimo
> domenu.
> Mam nainstalovany RH8 s postfix 1.1.11 + cyrus-sasl-2.1.7-2 (-plain, -md5)
> Funguje prijimani emailu pro danou domenu(ny) a posilani posty z local
site
> kamkoliv ven.
> Ale z venku nekam mimi domenu mi nefunguje:

Nerad bych tedy poskytoval mylne informace, ale ja jsem prave kvuli AUTH
prekompilovaval postfix, protoze mam za to ze RH ho tam zakompilovany
nemel. Ale uz je to dlouho a platilo to pro RH7, kde byl vubec cyrus nejak
rozbity...

Kazdopadne -- a to je pro zmenu informace, za kterou rucim -- mi sasl +
auth na postfixu funguje, a slo to celkem bez vetsich problemu podle
navodu u Postfixu. Chodi jak Express, tak velky Outlook.

Na Outlook Express se zapinal v konfiguraci postfixu nejaky oprasovaci
switch pri kompilaci, tusim, ktery zaridi ze to podporuje i LOGIN.

> Mam tam
> pwcheck_method: sasldb
>
> Zkousel jsem shadow i PAM bez uspechu.
> Chci to uverovat z uctu (shadow).

Pozor, sasldb a shadow je IMHO neco jineho -- pri sasldb to postfix
overuje z uctu zavedenych na Cyrusu, ne na systemovych accountech (coz
byl duvod, proc jsem do Cyrusu vlastne sel, aby nemusel mit kazdy mailbox
shell)

> Dale nema jasno, zda-li ma byt pusten saslauthd?

Neznam, nepouzivam, nicmene to funguje i bez toho...

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp