SMTP authentikace na smtp.quick.cz

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Čtvrtek Červenec 17 09:19:18 CEST 2003

> po zavedeni authentifikace na IOL serverch bych potreboval
> vedet jak nastavit Postfix,aby se overoval na
> smtp.quick.cz a pokus o odeslani e-mailu nekoncil hlaskou:
> relay access denied ...
>
> neresil to jiz nekdo ?

Mozna ted budu za blbce, ale trosku mi neni jasne, proc by se mel postfix
authentifikovat (hrozne slovo).
Ciste teoreticky:
uzivatel franta z me domeny domena.cz posila mail na jirka na jinadomena.cz
Postfix to prijme, z DNS si vytahne MX pro jinadomena.cz
Pokud ten MX je quick.cz, tak to neni relaying. Pokud neni, tak s tim
quick.cz nema co delat a neni potreba nastavovat authentifikaci.
Ledaze byste mel nastaveny postfix tak, ze vsechno pere na smtp.quick.cz. Je
duvod to takhle delat?

Pochopil jsem teorii aspon v hrubych rysech dobre? Nebo je vsechno jinak a
svet je hranaty?

TNX