Autoresponder - problem s kodovanim

Lubos Kaspar lk na cnb.cz
Úterý Červenec 22 08:58:44 CEST 2003

> Date: Fri, 18 Jul 2003 09:50:06 +0200
> From: Miroslav Petricek <mirek na petricek.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Re: Autoresponder - problem s kodovanim

> Zřejmě budete muset sáhnout do zrojáku autoresponderu a přidat tam
> hlavičku odpovídající použitému přenosovému kódování.
>
> Jednodušší je ve zprávě nepoužívat diakritiku.

To je všechno pěkné, ale představte si, jak bude na ž/š asi koukat
někdo, kdo je z jiného jazykového prostředí (Internet existuje i jinde
než v Česku). Podle mě je třeba text psát především anglicky - to je
hlavní internetový jazyk - a pak eventuálně i česky.

Kromě toho autoreply jako třída je dosti neblahá záležitost, jelikož
vždy hrozí určité nebezpečí zacyklení.
--
Luboš Kašpar