autorizace sendmailu na serveru IOL

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Červenec 22 10:50:16 CEST 2003

On Tue, Jul 22, 2003 at 10:11:05 +0200, Jan Povolný wrote:
> Provozuji na jednom firemnim serveru RH8 + sendmail jako postovni server.
> Tento linux se pripojuje pravidelne pres ISDN na internet a odesila postu
> nahromadenou ve fronte, potud nic zajimaveho. Sendmail ma jako smarthosta
> nadefinovany smtp.iol.cz.
>
> Ovsem zhruba pred 14 dny zacal IOL pozadovat pro odesilani mailu autorizaci.
> To neni problem nastavit v OE, ale netusim, jake volby pouzit pro sendmail.
> IMHO uzivatel nebude menit nic, posle mail stejne jako predtim na linux
> server a ten se pak pri pripojeni sam autorizuje u smtp.iol.cz a vse odesle.
> [...]

Zmíněný problém jsem vyřešil úplným zrušením smarthosta. Maily nyní odesílám
ve vlastní režii a zdá se, že to není tak pomalé, jak je všude prezentováno.

Není to sice odpověď na původní dotaz, ale funguje to.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz