Rozlisovanie mailu z konferencie

Adam Mika a.m na bnm.cz
Středa Červenec 23 19:25:46 CEST 2003

No myslel jsem to nastavit, aby kdyz prijde e-mail, tak se zkontroluje
hlavicka "To" a kdyz bude jina nez nazev schranky, do ktere ten e-mail
prisel, tak se odpoved neposle.

Neboli jinymi slovy tak, ze kdyz prijde e-mail, tak se odpoved odesle
jen za predpokladu, ze napr. hlavicka "To" je schranka na domena.cz, tzn.
posta je urcite urcena vam a neni posilana do konference, protoze takhle
to vetsinou konference neposilaji.

Ale jak rikam, nevim, jestli to jde takhle u vas nastavit.

--
Adam Mika, a.m na bnm.cz